Festival se v Praze uskuteční v týdnu od 2. do 8. srpna. Své přesvědčení, že nezáleží na tom, jaký kdo je, ale všichni jsme si rovni, při té příležitosti Pošta podpoří například duhovým logem na sociálních sítích, speciálním rámečkem Pohlednice Online či limitovanou edicí duhového balíku.
Právě již zmíněný duhový balík Pošta představila bannerem na svém webu a zahájila aktivity, jimiž doloží, že přistupuje ke všem lidem stejně, bez ohledu na jejich orientaci či identitu. Celý srpen pak bude sociální sítě České pošty provázet její duhové logo, které společně s podporou Prague Pride potvrdí zajištění rovnosti na pracovišti pro zaměstnance LGBT menšin, jelikož je Pošta prvním státním podnikem, který se připojil k iniciativě Pride Business Forum.
Duhový balík bude během Prague Pride k dispozici na 400 největších poštách a klienti jej získají při nákupu jiných kartonových obalů. Na vybraných akcích festivalu bude balík rovněž k dispozici.
Nejen pro účastníky festivalu bude v jeho průběhu v aplikaci Pohlednice Online k dispozici speciální rámeček, s jehož využitím budou moci poslat pozdrav přátelům a blízkým z některé ze sta akcí festivalu.
Česká pošta patří mezi největší zaměstnavatele v České republice a od 2. února je členem výše uvedené české platformy Pride Business Forum, která se snaží o rozvoj osobního potenciálu všech zaměstnanců, bez ohledu na jejich individuální odlišnosti.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.