Česká televize před krajskými volbami poprvé v historii odvysílala seriál diskuzních pořadů Otázky Václava Moravce Speciál ze všech 13 krajů. Maraton předvolebního vysílání pak ukončila v sobotu volebním vysíláním, které zasáhlo 2 miliony 122 tisíc dospělých diváků. Zájem, který diváci o toto vysílání projevili, tak potvrzuje klíčovou roli České televize v oblasti aktuálního zpravodajství.
Vysílání Volebního studia programu kontinuálního zpravodajství ČT24, které od 13.30 do 24.00 hodin moderovali Václav Moravec a Marcela Augustová, sledovalo v průměru 279 tisíc dospělých diváků, což představuje 11,59 % share. Ve svém více než desetihodinovém vysílání divákům mimo jiné zprostředkovalo pohledy do zákulisí volebního boje, diskuse s politiky a nezávislými odborníky, bleskový průzkum předvolebního mínění české populace a hlavně průběžně aktualizovaná data sčítání volebních hlasů ze všech krajů. Nejsledovanější částí volebního vysílání se stal blok mezi 17.10-18.55 hodin, který průměrně sledovalo 533 tisíc dospělých diváků, což představuje 24,14 % podílu na sledovanosti.
Václav Moravec úspěch volebního vysílání ČT komentuje slovy. „Průběh předvolebního a volebního vysílání České televize i reakce diváků na něj potvrzují, že ČT24 je zpravodajskou jedničkou v této zemi. Před námi je však ještě druhé kolo senátních voleb, v jehož rámci chceme dostát všem očekáváním, která jsou na Českou televizi kladena.“
Výsledky sledovanosti jednotlivých speciálů OVM
13 diskuzních pořadů Otázky Václava Moravce Speciál, které předcházely vlastním volbám, sledovalo v průměru 119 tisíc diváků. Dosahovaly průměrného podílu na publiku 3,46 % a každý pořad dokázal v průměru zasáhnout 396 tisíc diváků. Celkový zásah všech 13 Speciálů OVM byl 1 milion 828 tisíc dospělých diváků.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Česká televize