Vyjádření DPP k předběžnému opatření ve sporu se společností Rencar

05.12.2016 20:17 | Zprávy

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) nesouhlasí s předběžným opatřením vydaným Obvodním soudem pro Prahu 9 dne 2. prosince 2016, podle kterého DPP musí umožnit společnosti Rencar umisťovat reklamu na tramvaje pražské MHD.

Vyjádření DPP k předběžnému opatření ve sporu se společností Rencar
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Dopravního podniku hlavního města Prahy

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) nesouhlasí s předběžným opatřením vydaným Obvodním soudem pro Prahu 9 dne 2. prosince 2016, podle kterého DPP musí umožnit společnosti Rencar umisťovat reklamu na tramvaje pražské MHD. Rencar si stěžuje na údajnou nedostatečnou součinnost ze strany DPP. Vedení DPP se proti rozhodnutí odvolá.

Nařízené předběžné opatření řeší výhradně umisťování reklamy na tramvajích pražské MHD a DPP zdůrazňuje, že neměl dostatečný prostor se k uvedenému návrhu vyjádřit. „DPP podá proti usnesení v zákonné lhůtě odvolání, ale do jeho potvrzení či zamítnutí se budeme předběžným opatřením řídit“, potvrdil generální ředitel DPP Martin Gillar. Návrhem na vydání předběžného opatření na sebe navíc Rencar bere vysoké riziko odpovědnosti za škody způsobené DPP po dobu trvání předběžného opatření.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kukla byl položen dotaz

Zemědělci

Dobrý den, vy lituje zemědělce, ale podle mě jsou zemědělci nejvíc zvýhodňovanou skupinou. Pobírají obrovské dotace a kdo teď vydělává na těch drahých potravinách? Opět zemědělci, i když obchodníci určitě taky. A že se jim zvyšují daně? To přeci nám všem. Netvrdím, že to mají zemědělci snadné, ale k...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

7:23 DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) identifikoval při poslední pasportizaci reklamních ploch na svém …