Vítěz kategorie Finančně nejzdravější zdravotní pojišťovna v zemi musí splňovat přísná kritéria – např. efektivně hospodařit se svěřenými prostředky, mít dostatečnou zásobu ke krytí zdravotní péče, rozumně spravovat provozní náklady na pojištěnce i výdaje pojišťovny – zkrátka mít vysokou finanční kondici.
„Toto vítězství potvrzuje fakt, že ZP MV ČR dokáže nejlépe ze všech zdravotních pojišťoven v zemi nakládat s penězi, které její klienti odvádějí na zdravotní pojištění, a přitom přes setrvalý tlak na růst výdajů zajistit svým pojištěncům vysoce kvalitní zdravotní péči. Je o to cennější, že se nám dostává v době, kdy jsou na zdravotní pojišťovny kladeny obrovské finanční nároky v souvislosti s epidemií koronaviru,“ prohlásil generální ředitel pojišťovny David Kostka.
Lékařům jde denně 113 milionů Kč
V letošním roce plánuje ZP MV ČR vydat na zdravotní služby svých klientů rekordních 41,5 mld. Kč, což je růst téměř o 13 % oproti loňskému roku. „Denně poukazujeme smluvním lékařům, nemocnicím a dalším zdravotnickým zařízením za péči o naše klienty v průměru téměř 113 milionů korun,“ informuje David Kostka. Roční náklady na jednoho pojištěnce by měly letos přesáhnout 31 300 Kč. Nutno dodat, že v hodnocení finančního zdraví byly posuzovány reálné údaje za loňský rok.
Spolehlivost, stabilita a důvěra jsou základními principy, na kterých ZP MV ČR staví, a tato praxe se vyplácí. K pojišťovně se každoročně hlásí stále noví klienti, které ZP MV ČR pod heslem „Zdraví jako vášeň“ motivuje k zodpovědnosti za vlastní zdraví a k postupným změnám životního stylu. Celostní přístup k vnímání zdraví je pro ZP MV ČR stěžejní. Pravidelné sportování a prevenci podporuje ZP MV ČR také širokou škálou příspěvků z Fondu prevence, na který letos vyčlenila 260 milionů korun.
ZP MV ČR působí na českém trhu již osmadvacátým rokem, je největší zaměstnaneckou zdravotní pojišťovnou a druhou největší zdravotní pojišťovnou v zemi. Má téměř 30 000 smluvních vztahů s lékaři a nejvýznamnějšími zdravotnickými zařízeními na území celé České republiky. V současnosti má více než 1,3 milionu klientů. Jako jediná zdravotní pojišťovna v zemi je již tři roky za sebou držitelkou prestižního mezinárodního titulu Czech Superbrands.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva