„Sdružení dopravních podniků ČR je nejvýznamnější asociace provozovatelů městské hromadné dopravy v České republice, máme široký záběr aktivit v deseti odborných skupinách a o těchto aktivitách chceme prostřednictvím médií informovat veřejnost. Proto jsme se rozhodli pro vytvoření nové funkce tiskové mluvčí, která bude zajišťovat komunikaci s médii a veškerý servis pro novináře,“ uvedl k nové komunikační strategii předseda SDP ČR Tomáš Pelikán.
„Myslím si, že SDP ČR má velký potenciál a po vzoru jiných velkých svazů a sdružení se v mediálním a veřejném prostoru může stát ještě silnějším hráčem, než doposud je. Sdružení má samo o sobě spoustu atraktivních témat, která můžeme médiím nabízet, a k mnoha dalším aktuálním tématům mohou představitelé sdružení vyjadřovat svá odborná stanoviska. Proto věřím, že dokážeme s novináři navázat oboustranně přínosné vztahy,“ řekla ke svému nástupu nová mluvčí Linda Hailichová.
Jako jeden z komunikačních nástrojů směrem k odborné veřejnosti a novinářům bude SDP ČR nově používat sociální síť Twitter, kde ho najdete pod názvem @SdruzeniDP (ZDE).
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva