„Spousta barev v kampani zastřešuje šest tematických variant, které představují jeden Český rozhlas - příběhy, názory, hudbu, objevy, emoce a sport. Společnost není jednobarevná. Je pestrá, plná protikladů, dynamicky se mění. Český rozhlas je jediná instituce, která pokrývá celé její spektrum. Pro každého má něco. Proto jsme zvolili tento koncept, který je zároveň spojený s poděkováním posluchačům“, uvedl Jiří Hošna, ředitel Komunikace a vnějších vztahů ČRo.
Kampaň zahrnuje on-line, outdoor, print i interní komunikaci a potrvá do konce června. Připravila ji agentura Proximity ve spolupráci s marketingovým oddělením Českého rozhlasu. Cílem kampaně je představit Český rozhlas jako tradiční, ale zároveň moderní a sebevědomý mediální dům, který nabízí unikátní programové formáty, objektivní a pravdivé informace a který provází posluchače všemi situacemi a po celý jeho život. Zároveň je to příležitost, jak veřejnosti poděkovat za podporu a za placení rozhlasového poplatku.
Microsite ke kampani je k dispozici zde: http://jeden.rozhlas.cz/
Hlavními úkoly veřejné služby v oblasti rozhlasového vysílání jsou zejména poskytování informací pro svobodné vytváření názorů, přispívání k právnímu vědomí obyvatel České republiky, vytváření a šíření programů a poskytování vyvážené nabídky pořadů pro všechny skupiny obyvatel. Český rozhlas poskytuje službu veřejnosti tvorbou a šířením rozhlasových programů, dalšího multimediálního obsahu a doplňkových služeb na celém území České republiky a do zahraničí.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva