David Kostka řídí ZP MV ČR od roku 2015. Od té doby se pojišťovně podařilo rozšířit počet klientů o 50 000 na současných více než 1,3 milionu, zvýšil se počet tzv. úhradových dnů, po které je pojišťovna bez problému schopna dostát všem svým závazkům ze 14 v roce 2015 na současných 45 dnů. Pojišťovna pro klienty vytvořila asistenční službu Lékař na telefonu a funkci ombudsmana – ochránce práv klientů.
„Snažím se vést pojišťovnu tak, aby působila přátelsky jak ke klientům, tak i k smluvním partnerům,“ řekl ke svému znovuzvolení David Kostka a dodal: „Ve vztahu k lékařům si zakládáme na otevřené komunikaci. Jsme sice vázáni legislativou včetně úhradové vyhlášky, ale i v rámci těchto omezení se snažíme být co nejvstřícnější. U nás určitě nehrozí zpožděné platby, platíme včas bez zbytečných průtahů.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva