David Kostka řídí ZP MV ČR od roku 2015. Od té doby se pojišťovně podařilo rozšířit počet klientů o 50 000 na současných více než 1,3 milionu, zvýšil se počet tzv. úhradových dnů, po které je pojišťovna bez problému schopna dostát všem svým závazkům ze 14 v roce 2015 na současných 45 dnů. Pojišťovna pro klienty vytvořila asistenční službu Lékař na telefonu a funkci ombudsmana – ochránce práv klientů.
„Snažím se vést pojišťovnu tak, aby působila přátelsky jak ke klientům, tak i k smluvním partnerům,“ řekl ke svému znovuzvolení David Kostka a dodal: „Ve vztahu k lékařům si zakládáme na otevřené komunikaci. Jsme sice vázáni legislativou včetně úhradové vyhlášky, ale i v rámci těchto omezení se snažíme být co nejvstřícnější. U nás určitě nehrozí zpožděné platby, platíme včas bez zbytečných průtahů.“
Finančně nejzdravější pojišťovna
Loni ZP MV ČR získala ocenění „Finančně nejzdravější zdravotní pojišťovna“ a jako jediná v zemi je držitelkou mezinárodního prestižního ocenění Czech Superbrands. David Kostka provedl i náročnou vnitřní reorganizaci pojišťovny, kdy z osmi, posléze pěti poboček, byly vytvořeny dvě divize: Čechy a Morava: „To nám umožňuje přímé a efektivní řízení,“ dodal Kostka.
Podle Zákona je ředitel zdravotní pojišťovny volen na čtyři roky, a to správní radou. Také samotnou správní radu ZP MV ČR čekají volby, jsou vyhlášeny na letošního 6. června. Správní radu zaměstnanecké pojišťovny tvoří 5 členů jmenovaných vládou a 10 členů volených z řad pojištěnců této pojišťovny (z toho 5 členů je voleno z kandidátů předložených reprezentativními organizacemi zaměstnavatelů a 5 členů je voleno z kandidátů předložených reprezentativními odborovými organizacemi). Členy správní rady jmenované vládou jmenuje a odvolává vláda na návrh ministra zdravotnictví.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva