Žluté balení navozuje představu banánové chutě, stejně tak i kousek banánu na obrázku nebo tvrzení o chutném banánu. I název tomu odpovídá – Corny chocolate-banana. Problém je v tom, že na rozdíl od čokolády, které je v rakouském výrobku 24 % (v českém 20 %) a je ve složení uvedena na prvním místě (v českém hned po obilných křupkách), banán je mnohem níže a jsou ho pouhá 3 %. V jedné tyčince, která váží 25 g, tedy kupujete ¾ gramu banánu.
Podle výrobce se tyčinka prodává jako čokoládovo-banánová proto, že tak chutná, a obrázek na obale nevypovídá nic o poměru složek. Z pohledu spotřebitele však může vyvolat klamnou představu, že je v tyčince Corny obsažen ve větší míře. Zákazník tudíž nekupuje to, co si myslí, nýbrž dojem a příchuť.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva