mBank radikálně mění mobilní bankovnictví a garantuje vedení účtu zdarma

10.12.2014 15:30 | Zprávy

mBank pokračuje v rozvoji samoobslužného bankovnictví a přináší na český trh jedinečnou bankovní aplikaci pro mobilní telefony. Ta využívá grafické rozhraní podobné úspěšnému internetovému bankovnictví mBank, které bylo představeno letos v únoru.

mBank radikálně mění mobilní bankovnictví a garantuje vedení účtu zdarma
Foto: mBank
Popisek: mBank

Aplikace umožňuje nejen přístup k běžným a spořicím účtům, kartám, úvěrovým produktům a dalším službám, ale také možnost zkontrolovat zůstatek na účtu ještě před přihlášením, uskutečnit platby či díky inteligentnímu vyhledávání najít ty už realizované.

Její tvůrci se řídili heslem „ergonomie a rychlost bez zbytečností“. Vše je podřízeno intuitivnímu ovládání, a tak například pro přihlášení do aplikace nebo potvrzení platby stačí zadat PIN kód. Při převodech prostředků již zákazník nemusí znát číslo účtu příjemce. Aplikace umožňuje poslat peníze na telefonní číslo, které si uživatel vybere ze svého telefonního seznamu.

I přes jednoduché ovládání je bezpečnost na prvním místě, a proto se aplikace v telefonu páruje s internetovým bankovnictvím. Při prvním použití je třeba přihlásit se přes počítač do internetového bankovnictví a projít spárovacím procesem, který naváže konkrétní telefon na konkrétní účet. Každé další zařízení je potom třeba spárovat pomocí šesti- až osmimístného PIN kódu. Toto řešení poskytuje maximální bezpečnost ve srovnání s tradičním přihlašováním pomocí uživatelského jména a hesla. V případě potřeby je možné aplikaci kdykoliv zablokovat přes internetové bankovnictví nebo prostřednictvím mLinky.

Vývoji aplikace předcházela dlouhodobá analýza nejčastěji využívaných funkcí, scénářů užívání mobilního bankovnictví a zvyků zákazníků. Z výzkumu agentury IPSOS vyplynulo, že 67% obyvatel České republiky, kteří používají internet, přesně ví, co je to mobilní bankovnictví. A dalších 29% ví, o co se jedná, ale nedokáže to přesně popsat. Aktuálně mobilní bankovnictví využívá pouze 34% dotázaných. Jak je patrné ze srovnání níže, zákazníci si z mobilu chtějí zjistit zůstatek na účtu, zadávat platby, mít možnost zkontrolovat si historii plateb, vyhledat nejbližší bankomat nebo pobočku banky či převést peníze prostřednictvím mobilního čísla.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: 80 lip srdčitých má připomínat 80 let od skončení 2. světové války

13:33 Nadace ČEZ: 80 lip srdčitých má připomínat 80 let od skončení 2. světové války

Alej o celkovém počtu osmdesáti lip srdčitých nyní zakořeňuje kolem cyklotrasy č. 211 v okolí Skřivá…