„Teď je vhodná doba k uvedení fixovaného produktu. Cena elektřiny v poslední době na burzách poklesla a navíc koruna posiluje. Chtěli jsme umožnit našim zákazníkům, aby z této situace benefitovali, a to co nejdéle. V případě ČEZ FIX až do konce roku 2014,“ říká Alan Svoboda, ředitel divize obchod Skupiny ČEZ. Silová elektřina tvoří až 50 % částky celkového účtu za elektřinu. Zbývající část tvoří poplatek za distribuci, příspěvek na obnovitelné zdroje a další regulované složky, včetně DPH. Jejich výši však zákazník neovlivní ani změnou dodavatele, ani změnou produktu. Jsou totiž stanoveny pro všechny stejně.
ČEZ FIX je oproti aktuálním ceníkům řady Comfort levnější v průměru o 5 %. Při spotřebě průměrné domácnosti, která elektřinu používá ke svícení a vaření, úspora představuje 280 korun za rok, v případě elektřinou vytápěného domu více než 1000 korun za rok. Podnikatelé pak mohou ušetřit i několik tisíc ročně.
„V současné době, kdy podle některých průzkumů 60 % zákazníků očekává do budoucna zdražení elektřiny, můžeme nabídnout jistotu nižší ceny, a to hned na dva roky. To by mělo být zajímavé nejen pro domácnosti, ale i pro podnikatele, protože jim produktová řada přinese úsporu a stabilitu jejich podnikatelského rozpočtu,“ dodává Alan Svoboda.
Uzavření smlouvy na novou produktovou řadu je možné od 1. 10. 2012 na webové stránce www.cez.cz/fix, na zákaznickém portálu ČEZ ON-LINE – www.cez.cz/cezonline – (nový název pro Virtuální obchodní kancelář), a ve všech Zákaznických centrech i na zákaznické lince ČEZ 840 840 840. Poplatky za vedení tarifu jsou stejné jako u produktové řady Comfort, kterou má většina odběratelů, a s přechodem na ČEZ FIX nejsou spojeny žádné náklady.
Doplňková služba ČEZ ASISTENT
Skupina ČEZ současně přichází s další novinkou. Nově nabízí všem zákazníkům asistenční službu ČEZ ASISTENT pro řešení mimořádných situací v domácnosti. Služba zahrnuje výjezd technika při potížích s elektrickou či plynovou instalací nebo s elektrickými a plynovými spotřebiči, nebo třeba zabouchnutými dveřmi „Tato doplňková asistenční služba zákazníkům garantuje opravu až do výše 5000 korun na jednotlivé služby. Smlouva zaručí příjezd technika do 90 minut od nahlášení problému,“ říká Zuzana Řezníčková, ředitelka ČEZ Prodej pro zákazníky z řad domácností.
Pokud událost v domácnosti zákazníka ČEZ převyšuje hodnotu 5 000 korun, je na to zákazník servisním technikem předem upozorněn a doplácí pouze rozdíl. ČEZ ASISTENT je zpoplatněná služba, jejíž cena je 10 korun za měsíc, tj. 120 korun za rok.
„Asistenční centrála je k dispozici nepřetržitě, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu,“ dodává Zuzana Řezníčková.
Pro sjednání doplňkové služby mohou zákazníci využít všechny dostupné kanály – to znamená Zákaznickou linku ČEZ 840 840 840, všechna Zákaznická centra, webové stránky www.cez.cz/cezasistent a také stránky zákaznického portálu ČEZ ON-LINE - www.cez.cz/cezonline.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ