H1.cz zveřejnila exkluzivní data výkonové inzerce AdWords za rok 2012

13.05.2013 13:40 | Zprávy

Internetová agentura H1.cz vypustila do světa unikátní statistiky ohledně výkonové inzerce AdWords za rok 2012.

H1.cz zveřejnila exkluzivní data výkonové inzerce AdWords za rok 2012
Foto: H1.cz
Popisek: H1.cz

„Co jsme se dozvěděli, jsou unikátní data, které ne jenom ukojí zvědavost nejednoho inzerenta. Můžou sloužit jak pro benchmarking v některých vertikálách, tak i pro správné nastavení očekávání pro inzerci v roce 2013,“ vysvětluje možnosti využití výzkumu Soňa Šebová, Performance Advertising Director, H1.cz.

„Podobná nebo možná přesnější data by mohl pro zdejší trh poskytnout Google, ten to ale principiálně nedělá. Nebude například zveřejňovat meziroční růsty cen kliků v daných vertikálách, nebo počty AdSense partnerů. Naše data tak představují neopakovatelný vhled pro všechny, kteří chtějí mít srovnání pro vlastní inzerci, nebo se jednoduše rádi zamyslí nad daty a jejich smyslem v tomto oboru,“ říká Miloš Kriššák, Performance Advertising Strategist, H1.cz.

Poprvé data prezentoval Miloš Kriššák z H1.cz na konferenci IAC 2013 a nyní jsou dostupné veřejnosti formou infografiky na adrese http://bit.ly/adwordsinfo.
Z přehledné infografiky se mimo jiné dozvíte např. jak velká je reklamní síť v Čechách, zda ceny kliků meziročně rostou, či který den v týdnu je pro české e-shopy nejúspěšnější. To vše bylo zjištěno díky datům z více než 300 AdWords účtů, téměř 50 milionů kliků ve vyhledávání, cca. 100 milionů mediálních investic a více než 7 miliard zobrazení v Google Display Network (GDN).

Pavlína Louženská, Marketing Manager H1.cz

O společnosti H1.cz

Společnost H1.cz, s. r. o. je přední konzultantská společnost, která poskytuje komplexní služby v oblasti online marketingu, mezi něž patří např. webová analytika, výkonnostní reklama, optimalizace webových stránek pro vyhledávače, e-mail marketing či poradenství v rámci komunikace v sociálních sítích. Na českém trhu působí od roku 2005 a od roku 2010 je součástí největšího uskupení výkonnostně marketingových agentur ATAXO Group ve Střední Evropě.

H1.cz je v současné době největší českou agenturou v oblasti digitálního výkonnostního marketingu, je zároveň partnerskou agenturou společnosti GOOGLE a také držitelem několika certifikátů této společnosti. H1.cz je současně členem mezinárodní sítě nezávislých performance agentur – Yamondo, dále pak členem profesního Sdružení pro Internetovou Reklamu (SPIR, z.s.p.o), jež reprezentuje přední internetová média, agentury a zadavatele reklamy. Mimo jiné poskytuje H1.cz veřejná školení, v rámci edukace celého trhu spolupracuje také i s vybranými vysokými školami, pořádá konference a věnuje se pravidelné publikační činnosti.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Marek Novák, MBA byl položen dotaz

Dopravní infrastruktura je páteří ekonomiky

V tom s vámi naprosto souhlasím. Můžete mi ale teda vysvětlit, proč se u nás stavby nových úseků dálnic, ale i třeba opravy silnic tak vlečou? Je jedno, kdo je u vlády, ten problém trvá už roky. PS: Kritizujete Kupku, ale objektivně nemyslíte, že je to jeden z mála ministrů, co rozumí tomu, co dělá ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Vláda projednává energetické a klimatické cíle bez analýzy ekonomických dopadů

13:21 Hospodářská komora: Vláda projednává energetické a klimatické cíle bez analýzy ekonomických dopadů

Výhrady Hospodářské komory České republiky k Vnitrostátnímu plánu ČR v oblasti energetiky a klimatu,…