Šéf resortu práce a sociálních věcí Jaromír Drábek (TOP 09) si totiž chce najmout na vysvětlování sociální a důchodové veřejnosti soukromou PR agenturu. Informaci přinesla Česká televize.
Miliony pro Hrabovského?
Kolik by kampaň stála, není zatím jasné, podle ČT by ale vyšla na miliony. Ministr prý už oslovil přední české PR agentury, například agenturu Jiřího Hrabovského, která nedávno bojovala za platy lékařů v kampani Děkujeme, odcházíme.
Podle ČT se kampaní Děkujeme odcházíme chce Drábek částečně inspirovat, rozhodně ale prý nebude tak konfrontační.
"Na jedné straně ta kampaň dostala ocenění co se týká nápadů a co se týká zpracování té kampaně. Na druhou stranu, když se vrátíme o několik měsíců zpátky, tak víme, jak byly také velmi silné názory, že ta kampaň je příliš ostrá," řekl ČT Drábek.
Z Drábka si vzor neberou
Další členové vlády, kteří prosazují reformy, podle ČT za profesionály utrácet nehodlají. "Udělat kampaň za milion nebo několik milionů, samozřejmě není problém. Ale je to vždycky otázka peněz," řekl ČT ministr zdravotnictví Leoš Heger (TOP 09).
Drábkův postup ale kritizuje opozice. "V případě, že by k tomu došlo, tak bychom požadovali, aby 40 procent těchto prostředků bylo využito na propagaci názorů opozice," řekl televizi předseda ČSSD Bohuslav Sobotka. Drábek chce podle ČT proreformní kampaň rozjet už během podzimu.
Více čtěte:
Důchodcům zůstanou oči pro pláč, varuje Mládek před reformou
Zdraží maso, libuje si Bárta. Musíme hubnout, jsme tlustý národ
Foto: Hans Štembera
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jas