"Jeho úkolem bude další rozvoj služeb a péče o cestující Českých drah. Bude se podílet například na tréninku personálu v oblasti poskytování služeb, jeho lidé budou řešit podněty a stížnosti zákazníků," uvedl v tiskové zprávě vedoucí tiskového oddělení Radek Joklík.
Fejk by měl také zvýšit kvalitu služeb ve vlacích kategorií Eurocity a Intercity.
"Věřím, že zřízení pozice ombudsmana kvality, o které se u nás diskutuje už delší dobu, pomůže posunout zákaznický servis na úroveň srovnatelnou s německými nebo rakouskými drahami. Samotné nové soupravy nestačí, polovina úspěchu jsou naši zaměstnanci a jejich vztah k lidem, které vozíme," vysvětlil generální ředitel ČD Petr Žaluda.
Čtěte také:
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: olb