„Budeme mít krásnou D1.“ Karel Havlíček se pokusí o nemožné. U kauzy „špiclování“ se pořádně zapotil. Pak z něj vyšlo toto

09.02.2020 13:27 | Zprávy

Vicepremiér, ministr dopravy a ministr průmyslu a obchodu – a přesto jeden jediný člověk. Karel Havlíček. Ten byl hostem dnešní Partie na TV Prima. Mimo jiné samozřejmě obhajoval své posty i to, jak to stíhá.

„Budeme mít krásnou D1.“ Karel Havlíček se pokusí o nemožné. U kauzy „špiclování“ se pořádně zapotil. Pak z něj vyšlo toto
Foto: Hans Štembera
Popisek: Místopředseda vlády a ministr průmyslu a obchodu Karel Havlíček

„Zatím to stíhám. Je pravda, že ten první týden byl trošku náročnější. Zasedal jak Senát, tak Poslanecká sněmovna, a měl jsem body v obou komorách,“ podotkl k souběhu dvou rezortů Havlíček, jenž o sobě tvrdí, že pracuje 16 hodin denně. „Pracoval jsem takhle i v minulosti, začínal jsem jako živnostník. A člověk tím podnikáním žil, bral to jako svoji součást. Když něco dělám, snažím se to dělat maximálně zodpovědně,“ dodal. Zda to voliči ocení, říká, že „jak kdo“. „Někdo to ocení, jiný říká, že to není normální. Není ale podstatné, jak dlouho člověk pracuje, ale jaké má výsledky,“ zmínil Havlíček, jenž se domnívá, že když člověk něco dělá, měl by to dělat na plný plyn.

Dvojkolejnost se však nelíbí komunistům ani sociální demokracii. „To musíme brát jako nadsázku. Je to politika, a když člověk má možnost se k tomu vyjádřit, něco kritizovat, udělá to. A já všem říkám, ať to hodnotí podle výsledků,“ sdělil. Na dopravě mu, podle jeho slov, pomáhá premiér Andrej Babiš (ANO). 

„Pan premiér má manažerský přístup nejen vůči mně, ale i vůči ostatním ministrům. Dá ministrovi dvorek, daří-li se vám, tak vám jej zvětšuje, když se nedaří, tak jej zmenšuje. Co se týče resortu dopravy, sleduje jej poměrně detailně, protože doprava se týká velkého množství obyvatel. Chce být v centru dění, chce vědět, jaké se dělají obchvaty, chce vědět, jaké problémy tam jsou. Premiér je člověk investičně budovatelsky laděný,“ sdělil Havlíček, jenž vnímá, že na resortech by měli být především odborníci. Nevnímá tak jako handicap skutečnost, že nemá „volební“ minulost a není tak typickým politikem.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vef

Ing. et Ing. Miloš Nový byl položen dotaz

německé platy

Pokud vás dobře chápu, tak ani Vy nevěříte Fialově slibu, že můžeme mít za 5 let platy jako Němci. Ale tvrdíte, že nám pomůže přijetí Eura. Kdy bysme tedy mohli mít platy jako v Německu? Tvrdíte, že je to z dlouhodobého hlediska, což je dost široký pojem. A pomůže nám Euro nějak v tom, že čím dál ví...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Koupím mužům simulátor menstruační bolesti. Novinářka chce vzdělat Čechy

18:35 Koupím mužům simulátor menstruační bolesti. Novinářka chce vzdělat Čechy

Na každé toaletě, v každé škole, restauraci, kavárně a v dalším veřejném prostoru by měly být k disp…