Karel Janeček se stále znovu a znovu vrací k myšlence proměny českého volebního systému. Opakovaně se snaží prezentovat model, v němž může každý volič rozdat více hlasů. Teď se tento svůj model pokusil předvést v anketě Český slavík.
Navíc dal najevo, že nechce skončit zdaleka jen u vzkříšení slavné hudební ankety.
Využil k tomu mimo jiné i minutový reklamní spot, v němž si vypůjčil slavnou reklamu společnosti Apple, která vychází z románu George Orwella 1984. Janeček sám sebe v reklamě prezentoval jako velkého bojovníka oděného v českých národních barvách, který se nad Českem vznáší na padáku.
Po přistání se rozeběhne s obřím kladivem a šikem policistů, kteří ho pronásledují, proti systému, který hodlá rozbít.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: mp
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.