Název fiktivní proromské organizace „Snědá tíseň“ se objevil ve dvou posledních epizodách osmidílné komedie, která se podle údajů sledovanosti stala trhákem původní tvorby České televize. Od minulého pondělí se pokusilo stránku na Facebooku najít, respektive označit jako „to se mi líbí“ už téměř devětadvacet tisíc lidí. Tedy je na tom za pár dní zhruba stejně jako doposud organizace Romea se svými 29.600 lajky.
Kdo udělal pro Chanov nejvíc?
„Jsme pro zavedení tramvajové trati Most–Chanov,“ tak zní jeden z nejčerstvějších příspěvků na facebookové stránce Snědá tíseň, který se objevil během tohoto víkendu. Autorem je Milan Papežík, producent, hudební manažer a správce stránek Kelly Family Czech Republic.
Svůj nápad adresoval i přímo hlavnímu představiteli Luďana, který byl dnes rovněž aktivní na Facebooku, když zveřejnil ráno kolem deváté hodiny fotografii z Mostu, před tamním hotelem Cascade.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Lucie Bartoš