Hnutí ANO počítá s výrazně menší sumou, než kterou mělo na propagaci před sněmovními volbami. „Myslím si, že to nebude částka, která se vyšplhá na dvacet milionů, ale zatím to střílím od boku," řekl serveru Pavel Telička, který je lídrem eurokandidátky ANO.
ČSSD má na kampaň vyhrazeno třicet milionů korun, které mají jít na billboardy, mítinky, sociální sítě. Lídr kandidátky Jan Keller začne počátkem března objíždět regiony, během tohoto měsíce prý objede 21 měst.
KDU-ČSL má zatím na kampaň vyhrazeno asi šest milionů korun, ale intenzivně shání sponzory, celkově by se prý výdaje měly dostat na sedm milionů korun.
Server cituje lídra kandidátky ODS Jana Zahradila, podle něhož občanští demokraté vynaloží na předvolební propagaci deset až dvacet milionů korun. ODS prý chystá pro voliče velké „překvapení", které se má týkat negativního stanoviska ODS k přijetí eura. Podrobnosti ale zveřejní až v horizontu několika týdnů.
Kolik vynaloží na předvolební kampaň KSČM, není zatím jasné, prý stále probíhají jednání s partnery, kteří se na kampani komunistů budou podílet.
TOP 09 počítá s rozpočtem 10 milionů korun, zatím ale ještě není schválen. Hnutí Úsvit také ještě nemá schválený rozpočet, předběžně ale počítá s pěti až šesti miliony korun.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam