Pod záštitou ministra
„Podpora domácích potravinářů je pro naše ministerstvo klíčová, stejně jako jasné a srozumitelné značení českého původu potravin. To, že se rozšiřuje nabídka českých výrobků v běžné obchodní síti, které navíc spotřebitelé snadno poznají, vnímám velmi kladně,“ řekl ministr zemědělství Marian Jurečka u příležitosti představení nové značky Česká chuť na Královéhradecku, kde se setkal se zástupci vybraných tuzemských dodavatelů.
Albert představil zákazníkům již v prvním čtvrtletí letošního roku v řadě Česká chuť několik produktů, jako například česká jablka nebo pultové delikatesy. V tuto chvíli nabízí na 80 výrobků napříč čerstvým i trvanlivým sortimentem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Komerční článek