„Také si ještě pamatujete předvolební slib trojkoalice SPOLU? „SPOLU dáme Česko dohromady,“ slibovala loni na podzim nejen na billboardech. Teď místo toho nevědomky přiznala, že ho SPOLU dává spíš do hromady průšvihů,“ říká Holec.
Svá slova opřel i o poslední čísla agentur Median a STEM, ale hlavně také o podobu nové kampaně SPOLU. Ta se ze společného zoufalství vrátila ke „starému dobrému“ Antibabišovi. „Na volebních billboardech opozičního hnutí ANO je Andrej Babiš a na billboardech vládní koalice SPOLU je – rovněž Andrej Babiš. Také vám připadá, že tu něco nehraje?“ pozastavuje se komentátor.
„Andrej Babiš může za to, že Česká republika je téměř stoprocentně energeticky závislá na nebezpečném Putinově Rusku,“ stojí na nových plakátech SPOLU.. „Stylisticky to připomíná všechno to, k čemu se SPOLU jistě nechce hlásit: ruskou propagandu,“ podotýká Holec, podle kterého nám vládní koalice starým dobrým Antibabišem akorát přiznala, že je vážně „zoufalá“.
Zoufalý Antibabiš však podle Holce není to jediné, co potvrzuje, že Fialova vláda situaci v zemi nezvládá. Podle posledních čísel jí po sedmi měsících ve funkci důvěřuje sotva třetina lidí – podobně jako jí „nenáviděnému“ prezidentovi Miloši Zemanovi.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.