Objevily se však komentáře, že jde o výzvy násilí nebo přinejmenším o vyvolávání mezigeneračního střetu. Co na to odborníci? „To krátké video je esence vzkazů, které ke svým voličům Andrej Babiš chce dostat. Podobně to dělá i opozice, ale ona sama si do svého komunikačního mixu míchá tak 80 procent Babiše. Phineas Taylor Barnum dokonce ve městech, kam se jeho cirkus chystal přijet, sám na sebe v novinách publikovat dopisy, které byly proti němu. Andrej Babiš má k dispozici dva kanály – vlastní i ty negativní. Proto na sebe strhává dominantní pozornost, on určuje témata, která se k většině lidí dostanou,“ shrnul ParlamentnímListům.cz svůj dojem marketingový expert, pedagog, manažer a člen Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Vadim Petrov.
Reklamní a mediální expert Jiří Mikeš se domnívá, že klip je proveden profesionálně. „Reklama je nejagresivnější nástroj komunikace, můžete do ní dát, co uznáte za vhodné. Politická reklama nemá žádný etický kodex ani u nás, ani například v Anglii. V ní jsou podpásovky na denním pořádku. Spot je udělaný profesionálně, tvrdě, útočně a odpovídá na to, s čím mají lidé problém. Lidé vědí, že obecně bude hůř a klip říká: My se za vás postavíme a budeme bojovat až do roztrhání těla v čase, který přijde,“ zhodnotil pro ParlamentníListy.cz nový volební klip hnutí ANO Mikeš.
Mikeš: Senioři jsou vyděšení mladými
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zuzana Koulová