ČSSD porazila Babiše i Sazku. V zadávání reklamy

24.11.2013 16:00 | Zprávy

V říjnu, v době vrcholícího předvolebního boje před měřením sil u uren, kde voliči odevzdávající své hlasy vybrali novou sněmovnu, se stala sociální demokracie jedním z největších zadavatelů reklamy. Z analýzy společnosti Admosphere, s. r. o. vyplývá, že za předvolební kampaň zaplatila strana víc než Sazka či kosmetický gigant L’Oréal Česká republika.

ČSSD porazila Babiše i Sazku. V zadávání reklamy
Foto: Hans Štembera
Popisek: Poničený volební plakát ČSSD

Společnost Admosphere, zabývající se mj. monitorováním reklamy a reklamních investic, vydala opět zprávu zahrnující deset vedoucích zadavatelů reklamních kampaní, ze které čerpá server Mediář.cz. Šetření společnosti stojí na ceníkových hodnotách. Překvapením je umístění ČSSD v prvé desítce zadavatelů reklamy, konkrétně na osmém místě. Upozornil na ně zpravodajský internetový deník Eurozprávy.cz.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: jma

Mgr. et Mgr. Jakub Michálek byl položen dotaz

Obroda strany

Můžete sdělit, kolik členů za poslední rok stranu opustilo a kolik nových jich přišlo? A budete ve volbách sázet na nové tváře? Co jsem zatím postřehla, tak kandidují zas ti samí. PS: Co vlastně říkáte na to, že Lipavský přešel zrovna k ODS, kterou vaše strana tak kritizuje? A myslíte, že lze zabrán...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zlevnil „smažák“. Ale když Čech zjistí pravdu o ceně, zaskočí mu

12:31 Zlevnil „smažák“. Ale když Čech zjistí pravdu o ceně, zaskočí mu

Příjemné překvapení čekalo v uplynulých týdnech všechny milovníky tradičního „smažáku“. Mnohé zákazn…