„Dařilo se pouze kategorii šál a šátků, která vzrostla o 633 procent. Velmi rychle se ale znovu začalo dařit i dalšímu zboží. Prodej sandálů posílil o 62 procent. Kategorie kalhot a oděvů pro děti a kojence vzrostly shodně o 48 procent,“ napsala ČTK s odvoláním na data vyhledávače módy Glami.
Až 35 procent e-shopů prý spustilo původně neplánované slevové akce. Taktéž 35 obchodníků se snaží v koronavirové krizi najít nějaké obchodní příležitosti a snaží se sortiment přizpůsobit požadavkům zákazníků. Do pomyslných internetových regálů umístili zboží, které lze využít také jako ochranu před koronavirem.
E-shopy tedy obchodům s oblečením pomáhají vydržet, ale i tak muselo 13 procent obchodů snižovat platy a devět procent sáhlo k propouštění.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: mp