„Nedostatky ve zdravotnictví nevyřeší chirurgové z dovozu“. V reklamním prostoru má nově zaujmout inzerát s logem sněmovní SPD. Je zaměřen proti migračnímu paktu a dominuje mu „chirurg“ s nožem, šíleným pohledem v očích a s africkým vzezřením.
Je nápadně podobný negativním hrdinům příběhů z Německa či z Británie, kde stoupá počet útoků bodnými zbraněmi především „díky“ imigrantům, v jejichž kulturách jsou nože oblíbenou zbraní.
Právě „chirurg s migračním pozadím“ je jednou z postav nové vizuální kampaně, se kterou přichází SPD. Parlamentní strana čelí od eurovoleb konkurenci nových politických uskupení a v září se konají volby do krajských zastupitelstev.
Sněmovní hnutí se snaží voliče oslovit důrazem na svá tradiční témata, rámovaným heslem „Česko proti drahotě“, které upozorňuje na asociální politiku Fialovy vlády.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo