Prvním je modernizace železničního koridoru mezi Prahou a Plzní s investicí za 76 milionů eur (skoro dvě miliardy Kč), zahrnující nové i rekonstruované tratě mezi Rokycany a Plzní včetně nejdelšího železničního tunelu v Česku. Druhým je investice skoro 75 milionů eur (přes 1,9 milionu Kč) do silnice mezi Nebory a Bystřicí, která je součástí hlavního spojení mezi českou dálnicí D48 a slovenskou dálnicí D3.
Infrastrukturní projekty placené z unijních fondů soudržnosti, u nichž hodnota přesahuje 50 milionů eur (asi 1,3 miliardy Kč), podléhají kvůli svému velkému rozsahu zvláštnímu posouzení a rozhodnutí Evropské komise. U dopravních projektů je limit vyšší na úrovni 75 milionů eur.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp