Zatímco strany, které již Češi důvěrně znají, jelikož na politické scéně fungují řadu let, už mají přece jen asi alespoň v kampaních náskok, nové politické strany a hnutí, které začínají růst jako houby po dešti, jsou na tom asi hůř.
„Dva měsíce na předvolební kampaň jsou skutečně zoufale krátký čas. Bude třeba v nich proto opustit zažité stereotypy. Přesto – vzhledem k omezené době – lze očekávat, že jednotlivé strany a hnutí budou v kampaních opakovat staré, snad i ověřené mustry. Tím však padá to, co dává naději na úspěch – tedy mít šanci vymyslet něco, čím by se kampaň odlišovala od těch kampaní jiných stran. Právě v odlišnosti přitom ta šance na dobrý výsledek a upozornění na sebe spočívá. Dá se tak předpokládat, že výsledek těch jednotlivých kampaní politických stran a hnutí bude tristní,“ domnívá se mediální analytik Karel Hvížďala.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Alena Hechtová