Mýto podle Faltýnka je a vždy byla politická záležitost, proto uznal za vhodné se jako první místopředseda hnutí ANO do celé záležitosti vložit a státu pokud možno ušetřit maximální možné množství finančních prostředků.
„Hrozilo tady, že stát nebude vybírat mýto, že nedojde k dořešení této problematické smlouvy nevýhodné pro stát. Tak jsem jako účastník toho jednání a první místopředseda hnutí ANO do toho aktivně vstoupil a začal (jsem) to řešit. Začal (jsem) to řešit i na úrovni Ministerstva dopravy s panem Kopřivou a panem Ferancem a výsledkem bylo, že se nám podařilo nakonec dohodnout s firmou Kapsch, že byly zrušeny všechny nevýhodné dodatky, které byly uzavřeny v letech 2006 až 2016, byla vyjednána sleva v objemu 1,5 miliardy korun ve prospěch daňových poplatníků a bylo možné vypsat nové výběrové řízení,“ vypočítával šéf hnutí ANO své údajné úspěchy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp