V úvodu oba pánové hovořili o kamionové dopravě. Televize totiž zveřejnila záběry řidičů kamionů, kteří se moc nevěnují řízení, telefonují, sledují televizi nebo odpočinkově řídí jen nohou. Co s tím?
„Problém je samozřejmě v tom, že dnes řídí to auto kdekdo, prostě nejsou řidiči. Ale tím to nechci omlouvat. Oni řidiči kamionů také mívají pocit, že sedí vysoko a není na ně vidět, jenže to není pravda,“ varoval Ťok. Řešení vidí v častějších policejních kontrolách, jiné cesty podle něho není. Nemá smysl zaměřovat se na firmy, protože nemalá část „kamioňáků“ k nám míří ze zahraničí, takže tlak na české firmy věc nevyřeší.
Stanjura dodal, že můžeme upravit využívání třetích pruhů na dálnici. Napřed bychom je však museli mít. Dnes řidiči kamionu spoléhají na to, že jsou prostě větší a řidiči osobních automobilů jim nakonec raději uhnou. Spoléhat na sílu však nelze,“ varoval řidiče kamionu předseda poslaneckého klubu ODS.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp