„Takhle velká věc se bez pomoci profesionálů dělat nedá. Po několikaměsíční kampani jsem se dostal do bodu, kdy potřebuju vedle sebe mít profesionální komunikační tým zvyklý vést kampaně na celorepublikové úrovni,“ uvedl Horáček.
Ewing Public Relations má podle Jiřího Táborského z Horáčkova volebního týmu řadu zkušeností s tvorbou kampaní v soukromém i veřejném sektoru. Firma na webu mezi svými klienty uvádí Asociaci penzijních společností, dopravní společnost Arriva, firmy Benzina a Unipetrol, Skanska, AVE nebo Baxter. K zákazníkům Ewing PR patří také Lékařský odborový klub, organizátor veřejné dopravy Ropid nebo investiční skupina DRFG.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Co přesně myslíte tou veřejnou službou?
Když budu déle jak půl roku bez práce, tvrdíte, že pak lidé budou muset nastoupit veřejnou službu. Nemyslíte, že to ale pro řadu nich může být nedůstojné, a že třeba řada z nich za to, že si nemůže najít práci ani nemůže? Netvrdím, že všichni, ale ono najít si slušnou práci není tak snadné a úřady p...
Další články z rubriky

20:25 Dubajské jahody? 220 korun za kelímek? Takto reagovala česká rodina s dětmi
Zelené pivo za 60 korun, pomlázka i za několik stovek, grilovací klobása XL za 130 a také dubajské j…
- 15:00 Knihovna Václava Havla v tom má bordel. Tohle jsme zažili
- 13:38 Trump zatlačí a Hollywood bude muset ustoupit. Ve Francii tuší, co se bude točit
- 13:45 Keller: „Za všechno může Babiš“ a „Fiala pokazí, na co sáhne“. Stačily by tyto dvě strany
- 11:43 Ševčík Čechům: 560 miliard Kč ročně. Prosím, zabraňte tomu
- 7:43 „TV vnitro.“ ČT zapřela sebevraždu Šimůnkové a je zle