Nabízí se zde otázka, proč by se měly úřady vůbec kvalitou zabývat.
Všechny úřady, ať už úřady státní správy nebo samosprávy, by měly fungovat efektivně. Dosavadní praxe potvrzuje, že ty, které mají v čele kvalitní vedení, toto naplňují rovněž tím, že volí zavádění zásad managementu kvality a nástrojů kvality.
Tyto přístupy jim umožňují zejména popsat procesy v organizaci a hledat prostory pro úspory, pracovat s riziky a předcházet nežádoucím situacím, jednoznačně stanovit odpovědnosti a pravomoci pracovníků, zavést pořádek ve vedení dokumentace, zavést systematickou vnitřní kontrolu a hlavně sledovat a vyhodnocovat výkonnost a identifikovat silné stránky a oblasti pro zlepšení. Tyto přístupy vedou k zajištění spokojenosti klientů, zaměstnanců a dalších zainteresovaných stran.
Zaměřme se na několik konkrétních přínosů zavedení principů managementu kvality a nástrojů štíhlé administrativy:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan