Televize Nova bývala v 90. letech, za Vladimíra Železného, symbolem vstřícnosti vůči divákovi. Věta „divák na to má právo“ bývala koloritem jeho pořadu Volejte řediteli a jednička v televizní sledovanosti čelila pravidelně kritice, že masovému vkusu nadbíhá až příliš. Když však televize skončila v rodině nadnárodní CME, ledacos se změnilo. A v poslední době pověst „lidové televize“ drží spíše Prima.
Televize Nova se velmi snaží o to, aby vycházela vstříc liberální politické agendě. V létě například uspořádala pro své diváky „Zelený týden“, ve kterém je každý den poučovala o jedné činnosti, která může zachránit planetu. Bezmasé pondělí tak bylo vystřídáno úterní recyklací oblečení, středa byla věnována energii a vodě, a tak dále až do neděle.
Vše bylo doplněno i komunikací na sociálních sítích, takže hvězda zpravodajství Lucie Borhyová se na svém instagramu pochlubila, že její oblíbený krém na pleť je teď v doplňovatelném balení, takže minimalizuje dopad na životní prostředí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka, Jakub Vosáhlo