Více než 450 tisíc korun z veřejných prostředků dostala před Vánoci výzkumná agentura MEDIAN. Za jedno dotazníkové šetření, které si u ní objednala v rámci projektu CEDMO Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy.
Tento průzkum je součástí aktivit Středoevropské observatoře digitálních médií, zkráceně CEDMO. Již jsme psali o tomto projektu, který má „zkoumat a prioritizovat hlavní zdroje a příčiny nežádoucích informačních jevů ve střední Evropě“.
„Naše mezinárodní konsorcium bylo vytvořeno s cílem navrhnout soubor krátkodobých a dlouhodobých opatření a doporučení, která umožní občanské společnosti, veřejným institucím a soukromému sektoru reagovat na klesající důvěru v klíčové instituce a zároveň pomohou společnosti, aby sílícímu působení nepravdivých a zkreslených informací dokázala odolávat,“ píše se na webu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.