„Ano, Apple je úspěšná značka, která se po celém světě velmi dobře prodává. Není sice jisté, jak moc potěší voličskou základnu hnutí ANO fakt, že by si mohli v originálním obchodě Apple koupit nový model iPhonu ve chvíli, kdy se objeví na trhu, protože většina Babišových voličů pochází z řad důchodců a nízkopříjmových skupin, ale to nevadí,“ podotýká komentátorka a dodává, že Babiš ukázal, že neví, o čem je politika. Podle slov Hovorkové rozhodně Babišovi nic není do toho, jestli Apple otevře v Praze svůj obchod, nebo nikoliv.
„Babiš stále ještě nepochopil o politice nic víc, než se kdysi dozvěděl z filmu Matrix. A nebo se jeho marketér Marek Prchal tak moc nechal unést svou láskou ke značce Apple, že svého šéfa poměrně hodně ztrapnil,“ poznamenala dále Hovorková.
Závěrem pak Babiše vyzvala, aby místo boje za Apple Store bojoval za právní stát pro naše lidi.
Původní text ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef