Kandidující uskupení už od rána představí své teze ve volebních spotech, které bude až do 22. května vysílat Česká televize a Český rozhlas. Ze zákona mají vyhrazeno celkem 14 hodin v každém z těchto veřejnoprávních médií, připomněla ČTK.
Volební spoty v různorodé kvalitě už řada stran a hnutí představila na svých webech i sociálních sítích. Spoty ale mají podle expertů na rozhodování voličů malý vliv.
Rozhlas zahájí vysílání spotů už před 06:00 na stanici Vltava, na stanicích Radiožurnál a Dvojka je bude vysílat do čtvrtka. Česká televize bude spoty vysílat už ráno na programu ČT2, odpoledne na programu ČT1.
Eurovolby se v Česku uskuteční v pátek 24. a v sobotu 25. května. Kandiduje v nich letos 39 stran, hnutí a jejich koalic. Jejich výsledky budou moci být zveřejněny až poslední květnovou neděli hodinu před půlnocí, neboť ve většině zemí EU se bude hlasovat právě v tento den.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp