Z důvodu toho, že Češi šetří, pak také obchody omezují nabídku. Mimo jiné totiž lidé také stále častěji při nákupech využívají slevové akce, zejména ty u potravin. Může tak tedy dokonce dojít i k propouštění zaměstnanců, píše server TN.cz.
„Obchody mají zhruba o dvacet procent méně zákazníků, úplně zmizely velké rodinné nákupy, velmi často na nákupy už chodí jen jeden člen rodiny, který má dopředu daný nákupní seznam,“ řekl prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza.
Stejně tak registrují menší zájem o služby kadeřnictví. Například holička z pardubického pánského kadeřnictví Petra Hofingerová potvrdila, že eviduje pokles klientů.
Kromě šetření na nákupech a u některých služeb pak také lidé chodí méně do restaurací, kin či divadel.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.