Z důvodu toho, že Češi šetří, pak také obchody omezují nabídku. Mimo jiné totiž lidé také stále častěji při nákupech využívají slevové akce, zejména ty u potravin. Může tak tedy dokonce dojít i k propouštění zaměstnanců, píše server TN.cz.
„Obchody mají zhruba o dvacet procent méně zákazníků, úplně zmizely velké rodinné nákupy, velmi často na nákupy už chodí jen jeden člen rodiny, který má dopředu daný nákupní seznam,“ řekl prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.