„Jde o hodně, nic nemáme jisté. Konkurence je velká a často se sníží i ke lžím a podrazům. My touto cestou ale nepůjdeme,“ uvádí v něm. Prioritní témata pro závěr kampaně, která se objeví na nových billboardech, strana podle něj vybrala na základě zkušeností a průzkumů.
Kromě tradičních témat posilování podpory rodin s dětmi a kvalitních potravin se lidovci zaměří na dostupné bydlení zejména pro mladé rodiny a seniory. Dostupný byt by si podle lidoveckého plánu mohli pořídit díky přestavbě nevyužívaných obecních budov, případně užití volných obecních pozemků a díky levným půjčkám od státu a z peněz EU. „Mladé rodiny a senioři pro nás nejsou sociální případy, ctíme jejich důstojnost a oceňujeme jejich význam pro společnost,“ uvedl Bělobrádek s odkazem na zákon o sociálním bydlení, který přes snahu ČSSD sněmovna neodsouhlasila.
V dopise, který má ČTK k dispozici, Bělobrádek uvádí, že strana má i další témata, ale aby měla kampaň maximální úspěch, musí být přesně zacílená na cílové skupiny a musí jít o témata, kterými se odliší a kterým lidé nejvíce uvěří. Příznivcům také poradil, že se mají v kampani opírat o konstatování, že KDU-ČSL plní sliby, představuje stabilitu a nemá žádné kostlivce ve skříni.
Cílem KDU-ČSL v říjnových sněmovních volbách podle Bělobrádka je zlepšit výsledek z voleb v roce 2013, kdy KDU-ČSL získala 6,8 procenta hlasů. Předseda lidovců k tomu při nedávném startu horké kampaně v Praze podotkl, že strana míří na osmi- až desetiprocentní zisk.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp