„Všichni víme, že na městské části Praha 1 je poměrně aktivistický radní pan Ryvola, který občas přichází s nekoncepčními izolovanými nápady, které samozřejmě vedou k tomu, že se dělají v podstatě zlomyslná opatření, která dopadají zejména na motoristy,“ uvedl Macinka na adresu radního Prahy 1 Vojtěcha Ryvoly, který nařídil noční zákaz vjezdu do části Starého Města, což poté pražský magistrát v přezkumném řízení kvůli nedostatečnému odůvodnění zrušil.
„Nejvíc mi na tom vadí ta absolutní nekomunikace a nekoordinace. Prostě jednoho dne se Praha vzbudí, zjistí, že jsou tam nové značky zakazující vjezd, aniž by to bylo s kýmkoli konzultováno. Dokonce to z celoročního zimního spánku vzbudilo i pana primátora, takže je pěkné, že nakonec zasáhl,“ ironizoval Macinka v pořadu 360°.
K náměstkovi primátora Hřibovi, který představil určité změny na zklidnění dopravy v centru Prahy včetně kolejové dopravy, Macinka podotkl, že je spíše náměstkem pro cyklodopravu a pro MHD. A upozornil, že po Praze jezdí milion aut. „Pan náměstek řekl, že prioritou jsou kolejové tratě a MHD. Já bych řekl, že Praha by si také zasloužila nějakého radního pro automobilovou dopravu, který by si možná občas všiml, že po Praze jezdí přes milion aut a že v těch autech taky jezdí lidé, že to není žádná menšina a žádní podlidé,“ pravil Macinka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Natálie Brožovská
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.