Turek prohlásil, že důsledky schválení faktického zákazu prodeje aut se spalovacím motorem znamená, že se čínský patent na výrobu aut bude praktikovat v Evropě. „Ta auta se zdraží, lidem se znedostupní individuální automobilová doprava. A celý ten příběh je o tom, že socialisté a progresivisté chtějí lidem zamezit ve svobodném pohybu,“ řekl.
Upozornil na slova německého ministra průmyslu, že 600 000 rodin v Německu je existenčně závislých na výrobě spalovacích motorů a s nimi spojených technologií. „Všichni se mu vysmáli,“ doplnil.
Už současná auta jsou podle norem extrémně ekologická. Euro 7 pak dle Turka znemožňuje vyrábět normální, nezmrzačená auta. „Už ty technologie znemožňují, aby to auto bylo dlouhodobě spolehlivé s nějakými normálními náklady,“ uvedl s tím, že plán takové auto provozovat třeba 30 let nemůže vyjít, protože životnost dnešních vozů je maximálně 10 let. Neumí si představit, jaké by musely být změny v infrastruktuře, aby elektromobilita mohla fungovat.
„Je to samozřejmě nesmysl, který nevymysleli odborníci a technici, neřekl si o to trh, vymysleli to zelení Khmérové, kteří tomu nerozumí,“ zhodnotil evropské normy. Věří, že Zelené a Piráty k hlasování pro takovéto normy vede ideologie a že jsou skutečně tak hloupí, že věří, že to bude ekologicky prospěšné.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas