Do státního rozpočtu by daň podle odhadu Ministerstva financí mohla přinést pět miliard korun ročně, platit by se mohla od poloviny příštího roku.
Dani by měly podléhat internetové firmy s globálním obratem nad 750 milionů eur (19,1 miliardy Kč), které budou mít na území Česka roční obrat za uskutečněné zdanitelné služby minimálně 50 milionů korun. Daň se bude týkat umísťování cílené reklamy, využití mnohostranných digitálních rozhraní, jako jsou například sociální sítě, a také prodeje dat o uživatelích. Do základu daně bude vstupovat jen část služeb vztahující se k českým uživatelům.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp