Server Manager-magazin.de přináší svým čtenářům informace o tom, co se děje v Česku, přesněji řečeno o tom, kolik vzruchu v České republice dokáže vyvolat jeden černošský model vyfocený v letáku prodejen Lidl. Rozpoutal u nás prý přímo „shitstorm“, což lze přeložit také jako „bouři hoven“. Lidl však na tuto bouři zareagoval se stoickým klidem. Čechům, Moravanům a Slezanům, kterým se nelíbí černoch v letáku, vzkázal, že žijeme ve 21. století, v moderní Evropě a v pestré kultuře, jejíž součástí jsou i vážení čeští zákazníci, ale nejen oni.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp