Televizní kanály skupiny Nova sledovalo v minulém roce průměrně 31,18 procenta diváků starších 15 let. Komerční televize tak opět přeskočila Českou televizi a vrátila se na první místo. V roce 2012 ji totiž ČT předběhla.
V roce 2013 si však pohoršila, podíl sledovanosti jí totiž klesl o 0,32 procenta. Naopak Nově sledovanost stoupla o 1,3 procenta. Na ČT se celkově dívalo 29,84 procenta lidí. Data pochází z výzkumu ATO-Mediaresearch, který má k dispozici server iHNed.cz.
Nově zřejmě pomohly hlavně nové kanály – Fanda, Smíchov a Telka. Dohromady je sledovala 3 procenta diváků, čímž se vykompenzoval propad Nova Cinema. Naopak ČT24 si oproti roku 2012 polepšila, nepokryla však klesající sledovanost ČT Sport.
Největší propad ve sledovanosti pak zaznamenaly kanály skupiny Prima, sledovanost byla pouhých 22,43 procenta. V roce 2012 přitom sledovanost překročila 24 procent. Klesal také podíl TV Barrandov.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan