Státu podle Šichtařové vadí, že prodavač housek so domluví s youtuberem, youtuber před kamerou zbaští housku, prohlásí, že je to na nej-úúú-žas-něj-ší houska v okrese, vyvěsí to na Youtube a za to dostane od prodavače housek ještě rohlík. „Ano, dohoda youtubera s prodavačem je jejich soukromá věc, nikomu do ní nic není. Jo, je to pro každého výhodné: Prodavač prodá víc housek, youtuber si tím vydělá na rohlík a ten, kdo se na video bude mít zájem podívat, se dozví, že tam a tam mají takové a makové housky, o jejichž existenci by jinak nejspíš netušil. Ne, nikdo nikoho nenutí se na to dívat. A ne, vážně nechápu, proč by někomu mělo vadit, že se dva lidé spolu domluví a udělají byznys. Takže všechno v cajku,“ poznamenala ekonomka na svém blogu. A rozčiluje ji, že stát, jakmile někde vyčenichá úspěch a soukromé obchodní dohody, hned je touží pokazit.
Stát se dle jejích slov hájí tím, že skrytá reklama může ohrožovat mladistvé, protože by ji nemuseli hned poznat. Ona sama to však za matení spotřebitelů nepovažuje. Obává se, že stát tímto krokem bude jen vychovávat tupé nemyslící stádečko.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef