„Víte, problém je, že skutečně to auto v dnešní době při tom stylu práce Poslanecké sněmovny ti poslanci potřebují,“ řekl Laudát s tím, že pro mimopražské poslance je to ještě větší problém, jelikož se zasedání často protahuje do nočních hodin. „Kdyby se měli spoléhat na hromadnou dopravu, tak to bude pro ně významně úplně jiný styl života, časové ztráty a tak,“ konstatoval Laudát.
Na otázku moderátora Filipa Horkého, že i poslanci jsou lidé a proč by měli mít výhody, Laudát odpověděl, že „každý solidní zaměstnavatel“ by měl poskytnout zaměstnancům odpovídající podmínky. „Vezměte si, že málokdo, objektivně, málokdo má tak rozbitý život, životní rytmus s nepředvídatelnou pracovní dobou, jako jsou poslanci. Já si myslím, že tady nelze to poměřovat běžnými zaměstnanci, to je prostě o něčem jiném.“
Horký následně Laudátovi sdělil, že je možnost parkování na nedalekém Hradčanském náměstí; poslanec pak uvedl, že to tak zřejmě skončí, posteskl si však nad tím, že vybrat za sídlo Sněmovny Malostranské náměstí prostě nebylo šťastné rozhodnutí.
Horký zpovídal i poslance za hnutí ANO Jana Volného. Ten řekl, že sice bude „ronit slzy“, ale chápe snahu městské části náměstí revitalizovat. Nic však dělat nebude. Možnost parkovat před Sněmovnou označil jako „praktickou“, doznal však, že se s tím „naučí žít“.
Na zmínku o parkovišti na Hradčanském náměstí reagoval, že předpokládá, že každá firma má pro zaměstnance připravené parkoviště, rozhodně by mu však nečinilo problém platit denně 125,- za parkování.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: spa