Dnes ráno se v Praze uskutečnilo jednání u kulatého stolu na téma reklamy ve veřejném prostoru a k plánům vedení hlavního města v této oblasti. Akci organizovanou radním pro oblast majetku, legislativy a transparentnosti Adamem Zábranským (Piráti) pod záštitou magistrátu hostila Café Louvre.
Zahájení
Ihned po zahájení konference kolem půl deváté hodiny ranní se ujal slova radní Zábranský, aby představil důvody pro uskutečnění této akce. „Kdykoliv město dělá nějaké kroky směrem k regulaci reklamního smogu, tak vždycky reklamní společnosti dělají očerňovací kampaň proti vedení města a do veřejného prostoru dostávají tezi, že město dělá něco ve prospěch jejich konkurence,“ posteskl si na úvod komunální politik za Pirátskou stranu.
Jako příklad zmínil „očerňovací kampaň“ v roce 2014 proti tehdejšímu primátorovi Hudečkovi, který v metropoli výrazně omezil billboardovou reklamu. Nyní se prý situace opakuje v souvislosti se snahami současné radniční koalice o regulaci veřejné reklamy a billboardů. „Takže já jsem chtěl využít tento prostor pro to, abych vás seznámil s tím, co město reálně dělá v oblasti reklamy ve veřejném prostoru a vyvrátil nějaké mýty, které kolují v mediálním prostoru,“ prohlásil radní.
Billboardy

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Adam Šesták