Rohlik.cz a víno za 1000 Kč. „Jinde nenajdete. Může se odrazit v ceně.“ Lidé si začali stěžovat

16.04.2025 16:30 | Monitoring

Prémiové hroznové víno za 1 000 korun za kilogram vzbudilo na sociální síti X pozdvižení. I přes vysokou cenu je exkluzivní odrůda Moscatel od Kunratické stodoly na Rohlík.cz už vyprodaná a lidé mezitím začínají řešit reklamace.

Rohlik.cz a víno za 1000 Kč. „Jinde nenajdete. Může se odrazit v ceně.“ Lidé si začali stěžovat
Foto: Repro Youtube
Popisek: Reklama Rohlik.cz

„Tohle myslí Rohlík.cz opravdu vážně? Přijde mi to takové přemrštěné,“ divila se jedna z uživatelek sociální sítě X svému objevu na webové stránce online supermarketu Rohlík.cz, kde hroznové víno i s 33procentní slevou stálo 719,88 koruny. V přepočtu tak hrozny z Brazílie vyjdou na bezmála tisíc korun za kilogram.

Uživatelce na příspěvek odpověď poskytl oficiální účet společnosti Rohlík.cz a poučil ji o vzácnosti dané odrůdy hroznového vína z produkce dodavatele Kunratická stodola. „Chápeme, že cena může překvapit, ale odpovídá ceníku Kunratické stodoly, která si dlouhodobě drží vlastní standardy kvality i cen,“ uvedl Rohlík.cz s tím, že v ceně se může odrážet i to, že produkty dodavatele Kunratická stodola často pocházejí od menších farem dbajících na čerstvost, šetrné postupy a férové podmínky.

„Odrůda hroznů Moscatel, kterou nabízíme, patří mezi nejlepší na světě a v Česku ji jinde nenajdete. Věříme, že tento přístup je důvodem, proč mají produkty Kunratické stodoly své místo u zákazníků,“ ujistil Rohlík.cz, že své zákazníky si hroznové víno za tisícovku najde. Aktuálně je již prémiové bílé bezpeckové hroznové víno odrůdy Moscatel v internetovém obchodu Rohlík.cz vyprodáno.

Lidé na X dále řeší i reklamace z Rohlíku.cz. Uživatel Martin například řešil případ rozbitých vajec. „Po kolika objednávkách s rozbitými vejci za sebou na Rohlík.cz dáváte reklamaci? Většinou máme po jednom, dnes dvě,“ ptal se na X.

O svou zkušenost s reklamacemi na Rohlík.cz se podělil na X i uživatel Oliver. „Reklamace na Rohlík.cz jsou fajn, hned vám vrátí peníze. Nicméně informace o reklamaci se někam nepropíšou, kam mají a za dvě hodiny přijde dotaz k negativnímu hodnocení, prý co se nepovedlo?“ sdílel svou zkušenost, načež se mu Rohlik.cz omluvil za „chaos“ a za „zmatky“, za které si sype mouku na hlavu.

V neposlední řadě uživatel sítě X René chtěl dát nákupu na internetovém supermarketu špatné hodnocení. „Když dám Rohlíku výjimečné špatné hodnocení za nákup, tak mi stejně napíše, že je nadšený z mého skvělého zážitku? Bug?“ nechápal uživatel, zda se stránka nesekla, když evidentně „skvělý zážitek“ neměl.

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Alena Kratochvílová

Mgr. Vladimíra Ludková byl položen dotaz

Jak byste definovala dezinformace?

Jak a kdo by podle vás měl posuzovat, co je a co není pravda? A co když se pravda ukáže vlivem času, což se dost často stává? Víte já bych od ODS čekal, že budete bojovat spíš za svobodu slova a ne dělat pravý opak

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Dřív běžná cena, teď je to extrémní sleva. Vejce mimo akci 7,49 Kč za kus

19:30 Dřív běžná cena, teď je to extrémní sleva. Vejce mimo akci 7,49 Kč za kus

Co byla vloni před Velikonocemi běžná cena, je letos již označováno za extrémní slevu. Tak by se dal…