„Tohle se nepíše lehce. Visí nad námi krach. Reálný, opravdový krach. Po jedenácti letech dřiny,“ napsalo brašnářství na svůj profil. A aby podpořilo emoce, psalo dál. „Bez prodeje není výroby. I když makáme ze všech sil, dáváme lidem nejlepší, co dovedeme, nedokážeme ufinancovat provoz. Je to kritické. Máme nyní pár dnů, než na nás dopadne Damoklův meč. Obstavení účtů. Insolvence. Konec,“ sekalo brašnářství jednoslovné věty, což podle zákonitostí marketingu zdůrazňuje naléhavost sdělení.
„Nechceme to vzdát. Nejsme bankrotáři. Chceme zabojovat. Poprat se o život, pokolikáté už. Jediné, co máme, jste Vy – naši spokojení zákazníci. A naše práce. A naděje, že to dáme,“ apelovalo na city zákazníků brašnářství.
„Kupte si dnes něco pěkného. Dnes, ne zítra. Umožníte nám pokračovat dále. Ať už to bude opasek, peněženka, boty nebo taška. Každá koruna pomůže,“ stálo v příspěvku.
Na špek brašnářům skočil i novinář Seznam Zpráv Jindřich Šídlo. „Tohle by byla velká škoda. A ano, jejich věci kupujeme, bohužel jsou tak kvalitní, že peněženka vydrží navždy…“ udělal společnosti Tlustý a spol. Šídlo reklamu na síti X.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Marian Kučera