„Co bylo na počátku? Nespokojenost českého „dopravního establishmentu“ (stavební firmy, právní kanceláře, političtí lobbisté, Andrej Babiš…) s tím, kudy jdou finanční toky v resortu, a také konkurenční boj. O důvod víc, že premiér představil ambiciózní Národní investiční plán, který předpokládá rozdělování téměř šesti bilionů korun do dopravní infrastruktury,“ napsal Pečinka hned na úvod komentáře serveru Info.cz.
Lidé z okolí Babiše si podle Pečinky přáli zrušit Státní fond dopravní infrastruktury a vyhodit náměstka pracujícího na resortu dopravy Tomáše Čočka. A když to Kremlík nezařídil, musel čelit úniku různých informací. I informací o údajně předražené zakázce na e-shop pro dálniční známky. V této kauze mohl podle Pečinky padnout ministr a zmíněný náměstek a řízení Ministerstva dopravy mělo být koncentrováno do jednoho bodu, aby bylo možné snáze řídit infrastrukturní projekty.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp