Podle svědectví pracovníků televize vše údajně funguje tak, že zprostředkovatelé nabídnou klientům možnost sponzoringu a vystaví fakturu na částku, která vysoce převyšuje tu, kterou jim fakturuje samotná Česká televize. Rozdíl mezi oběma částkami následně zčásti vrátí klientovi a zčásti zinkasují jako provizi. Klient vydělá na tom, že si dá do nákladů vyšší částku, než jakou ve skutečnosti utratí, čímž si nelegálně snižuje daňový základ.
Kriminalisté dle MF Dnes odhadují, že tato praxe mohla ušetřit na daních zúčastněným podnikatelům slušnou sumu v řádech desítek milionů. Deník uvádí, že vedle sumy, kterou si podnikatelé zřejmě namastili kapsy, mají již policisté zmapován i řetěz firem, které údajně výše popsané transakce organizují.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luš