Právě veřejné zastání těch, kteří čelí nenávistným útokům, může kultivovat chování lidí, i když si mnohdy myslíme, že to nepomůže, myslí si ředitel organizace ROMEA Zdeněk Ryšavý. „Vaše odvaha může dodat odvahu dalším. Důležité je nemlčet a nedělat, že nic nevidím. Oběť potřebuje vědět, že jsou tu lidé, kteří se jí zastanou i veřejně. Kampaní se snažíme probudit mlčící většinu,“ popisuje, co je hlavním záměrem této kampaně.
Realizaci kampaně pomohla také agentura Publicis Prague v čele s kreativním ředitelem Richardem Kolbe, která Čechy považuje za rasisty. „Od odporného ‚nejsem rasista, ale‘ jsme se posunuli k naprosto zrůdnému ‚jsem rasista a jsem na to hrdý‘. A nejhorší na tom je, že to vlastně nikomu ani moc nevadí. Ale mně jo a hodně!“ říká.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab