Ten nastoupil do Dopravního podniku v říjnu 2016. Bylo to v době, kdy DPP údajně ovládal poměrně pevnou rukou Květoslav Hlína, blízký spolupracovník Jaroslava Faltýnka. Hlaváčovy cíle po jeho nástupu nebyly nikterak rozbředlé.
„V DPP bych rád zúročil své zkušenosti načerpané na pozicích ve společnostech, kde jsem působil dříve. Věřím, že se mi podaří v DPP nastavit systém efektivní kontroly nákladů tak, aby se optimalizovalo hospodaření DPP ve prospěch hlavního města Prahy,“ uvedl tehdy na tiskové konferenci.
Dodejme ještě, že do té doby Hlaváč působil ve společnostech Mondi SCP Ružomberok a.s. a SHP Harmanec a.s. a v oblasti energetiky ve společnosti SPP Distribúcia. Víc se toho o něm neví. Snad jen jedna poznámka pod čarou, na kterou ParlamentníListy.cz narazily mnohokrát. Hlaváč byl vždy dáván do spojitosti s Jaroslavem Faltýnkem a poslední měsíce se o něm v zákulisí hovoří především v souvislosti s „jistou velkou smlouvou se Siemensem, kterou pomohl prosadit Martinu Gillarovi". K té se ještě dostaneme.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový