Na videích se nechce prezentovat jako politik, ale jako muž s politickými zkušenostmi, nad věcí, šířící lepší náladu a přitom neztrácející punc obyčejnosti „souseda od vedle“. A s tím vyhrát příští prezidentské volby. „Já rád provokuji. Má kandidatura je v zásadě jistá. Třeba si někdo řekne, že když Škromach bude kandidovat, tak já to zkusím také,“ říká Zdeněk Škromach.
„Budu chtít mít nejen stranickou podporu, ale i podporu na základě posbíraných podpisů. Miloš Zeman je silný protivník, ale nemá cenu stahovat gatě. Po období blbé nálady, která tady vládne, je potřeba nastolit dobrou náladu,“ cituje dále list Škromachova slova.
„Chci důstojnější a vážnější formu. Aby to mělo charakter, že prezident není šašek od bazénku. I když někdy i šašek se stal králem,“ podotýká Škromach. Kterého šaška-krále myslí, už nedoplní a raději vypráví dál o tom, jak jsou „videa z tyčky“ fenoménem. „Ten vjem toho, kdy jste středem pozornosti a svět se točí kolem vás, je docela zajímavý. A jak to mám zkonzultované, tak to i působí docela dobře,“ pochvaluje si nová videa, při nichž se otáčí dokola, aby se měnilo pozadí za ním.
Legendární bazének mu pomohl nejen k popularitě na sociálních sítích. Jak Mladá fronta Dnes také píše, Škromach dostal pracovní nabídku od firmy, která právě bazény prodává. „Zda bych nechtěl dělat reklamu,“ přiznává opatrně.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam